Vi lagrar data om din användning i cookies. Genom fortsatt användning godkänner du detta

Cookiepolicy

Vag Biltillbehör

(300+)

Felkodsläsare iCarsoft - VAG Audi VW Seat Skoda i908

Felkodsläsare iCarsoft - VAG Audi VW Seat Skoda i908

Felkodsläsare iCarsoft - VAG Audi VW Seat Skoda i908 iCarsoft Felkodsläsare Vi säljer enbart original iCarsoft med garanti och support direkt från tillverkaren. En felkodsläsare som hittar i stort sätt allt på din VAG / Audi / VW / Seat eller Skoda. De system som stöds är tex motor, Automatlåda, ABS, Airbag, AC, instrument, Elektriskt. startspärr systemet, mm. Denna felkodsläsare / Bilscanner / Diagnosinstrument funkar på alla VAG. Funkar på VAG / Audi / VW / Seat / Skoda från 1996 och nyare. Se funktionslista för mer info. * Släcker Mils motorlampan , airbag , ABS , Automatlådan och de flesta andra system. * Läser och raderar felkoder DTC på nästan alla system. * Stödjer alla 10 testlägen av den senaste J1979 OBD II specifikationen , däribland läsning av felkoder , radering av felkoder , Live Data , Freeze Frame , I / M Readiness , O2/Lambda ons. Test , On - Board ons. Test , test av komponenter och fordonsinformation, * Kalibrerar bromsbelägg på ett säkert sätt efter byte. * Visar information live och grafisk data på en 2.8" färgskärm med snabb realtidsuppdatering. * Visar ECU information. * Testar komponenter och system. * Användarmanual på engelska * 170cm OBD II kabel * TF minneskort för säkerhetskopiering och programuppdatering . * Nylonfodral System som stöds på Audi and Seat tillverkade innan 2007. 01 Engine electronics 02 Transmission Electronics 03 Brake Electronics 08 AC/Heating electronics 25 Immobilizer 34 Self leveling suspension 15 Airbags 16 Steering Wheel Electronics 44 Steering assistance 35 Central Locking 17 Instrument Cluster 19 Gateway data bus 37 Navigation 46 Central Control Module 76 09 Electronic Ctrl Electronics Parking aid 55 Headlight range control 56 Radio 65 Tyre pressure monitoring 05 ACCESS & PERMISSI. 07 DISPLAY/CNTL UNIT 53 Parking Brake 22 4WD Electronics 26 Electric roof control 29 Left light control 39 Right light control 54 Rear spoiler 75 Emergency call module 42 DRIVERDOOR ELECT. 52 PASSE.DOOR ELECT. 62 LRDOOR ELECTRONI. 7...

1 099 kr

Fri frakt

Runns webshop
Felkodsläsare VAG - Autophix E-SCAN ES680

Felkodsläsare VAG - Autophix E-SCAN ES680

Felkodsläsare VAG - Autophix E-SCAN ES680 Felkodsläsare för VAG Audi VW Skoda Seat Hittar över 130 system och moduler på VAG bilar till exempel Motor, ABS, SRS, Airbag, Transmission, Radio, AC, Klimatkontroll, Instrument, Immobilizer med mera. Läser motorkoder på alla bilar som har stöd för OBD2 EOBD. Egenskaper och funktioner. - Modern design, enkelt handhavande. - Programvara kan uppgraderas via internet. Stödjer följande protokoll KWP1281 KWP 2000 TP-CANBUS NEW UDS CAN J1850 PWM J1850 VPW ISO9141 KWP 2000 Denna felkodsläsare som vi säljer på Runns.se har stöd för alla 10 OBD2 mode / lägen. Mode 1: Identifierar vad för information som finns tillgängligt för skanningsverktyget och listar status för självkontrollskärmar OBD II (av vilka några är kontinuerlig eller pågående medan andra är icke-kontinuerlig och bara körs när vissa driftsförhållanden är uppfyllda), visar beräknat värde (luftflöde, motorbelastning, bränsle trim, etc), och alla tillgängliga givarvärden (som kallas PID eller parameter identifieringar). Desto nyare bil ju fler PID finns att hämta ur bilens dator. Mode 2: Är för mer avancerad diagnostik, och finns oftast bara på finare skanningsverktyg. Den här funktionen visar låsta mätvärden och data (data som fångas och registreras när ett fel inträffar). Hur mycket data lagras beror på kapaciteten i fordonsdatorn. Vissa kan lagra frys ramdata för flera koder medan andra kan bara lagra data för den senaste koden. Mode 3: Visar lagrade femsiffriga felkoder, och är tillgänglig för alla felkodsläsare och skanningsverktyg som vi på Runns.se säljer. Mode 4: Används för att radera lagrade felkoder och återställa OBD II monitorer. Släcker varningslampan för motorfel. Mode 5: Finns främst på de dyrare sökverktygen men flera av felkodsläsarna på Runns.se har detta som standard, visar detta syresensor monitor och syresensor testresultat, inklusive lägsta och högsta spänningar. Det här läget är användbart för att diagnostisera O2 sensorproblem samt luft / bränsl...

1 049 kr

Fri frakt

Runns webshop
GFB, DV+ T9351 (Passar sena VAG & Euro Modeller)

GFB, DV+ T9351 (Passar sena VAG & Euro Modeller)

GFB, DV+ T9351 (Passar sena VAG & Euro Modeller)Introducing the new DV+ for late-model VAG andEuro applications!GFB’s DV+ solution couldn’t be simpler - keep what works and replace what doesn’t.Worldwide PCT Patents and Design Patent PendingRetains the factory solenoid coil for seamless integrationReplaces plastic valve parts with metal for reliability and strength on chipped enginesDirect-fit replacement with GFB’s TMS benefitsExclusive “pilot-actuated”; valve mechanism for rapid response at high boostGFB expands the DV+ range with a direct-fit solution for the weak factory diverter valve used on many European vehicles.The solenoid coil itself from the factory-fitted valve is great (the ECU opens it faster than any pneumatic valve so why replace it?), but the weak point however is the valve mechanism itself. So GFB’s DV+ solves this problem by replacing just the valve parts with an anodised billet aluminium housing fitted with a brass piston machined to exacting tolerances.The end result is sharper throttle response, lightning-fast valve actuation, and it will hold as much boost as you can throw at it. Read all about the DV+ story on the next page.Other manufacturers’ products involve replacing the entire system with a traditional pneumatic valve, requiring long vacuum hose runs, additional parts for tapping into the intake manifold vacuum, plus either a different solenoid valve to actuate the pneumatic valve or a ballast resistor to plug into the OE wiring loom. All these additional items result in a product that is slower, less responsive, more expensive and takes much longer to install.GFB’s DV+ solution on the other hand is more responsive, less expensive, easier to install, and doesn’t cause compressor surge/turbo flutter. Oh, and it doesn’t require different springs or frequent re-builds.The DV+ story: Better performance - more reliableMany late-model European cars use ECU controlled solenoid-type diverter valves. This is a good concept because the valve c...

1 571 kr
1 609 krinkl. frakt
L-M-R