Onlinebutik : Telefonshoppen - Omdömen och Information

Nytt & Begagnat med garanti Snabb leverans, 1-2 års tillverkargaranti Kort, faktura, delbetalning, support Beställ via telefon: 08-522 958 90
Namn Telefonshoppen
Betyg & recensioner Återförsäljarbetyg: 3 / 5 2 recensioner
Butikens webbplats Till butik Till butik
Telefon 08-522 958 90
Telefonorder 08-522 958 90
Org nr 556723-5675
Bolagsform Aktiebolag
Företagsnamn Teleto AB (Telefonshoppen Stockholm)
Garanti 1-2 år enligt tillverkare
Öppet köp Ja
Returpolicy 14 dagars returrätt
Betalningsmöjligheter Kort, Faktura, Delbetalning, Köp med abonnemang
Köp på avbetalning Ja

Kundnöjdhetsmätning Kundnöjdhetsmätning

Övergripande bedömning
3,0 / 5
3,0 / 5
Totalt 2 recensioner

Medelbetyg

Kvalitet på webbplats
3,0 / 5
3,0 / 5
Enkelhet att beställa/köpa
3,0 / 5
3,0 / 5
Leverans- och lageruppgift
3,0 / 5
3,0 / 5
Support och garanti
3,0 / 5
3,0 / 5

Recensioner av denna återförsäljare kan endast lämnas av personer som genomför ett köp hos återförsäljaren på respektive webbplats. Läs mer

Snittbetyget baseras på recensioner från de senaste sex månaderna och recensionskommentarer visas endast för de senaste sex månaderna. Endast recensioner med kommentarer visas.

Recension av Kundnöjdhetsmätning skickad 2014-08-15
Total köpupplevelse
1 / 5
1 / 5
Sammanfattningsvis

När det gäller garantiärende är dem bra på att hålla sig undan. Köpte en Samsung Galaxy Sll av detta företag och när telefonen dog efter 8 månader gick jag till Samsung service i kista som inte kunde hjälpa till eftersom som telefonen de säljer är importerad från Polen. Så telefonen skickades till Telefonhoppens egna service som de samarbetade med, men de kunde inte hitta några fel efter 2 månader. Telefonen skickades tillbaka, jag fick stå för frakten. Som sagt håll dig undan detta företag om du vill ha garanti på saker som du köper även om garantitiden inte ar gått ut.

Rekommenderar du den här återförsäljaren?

Nej

Telefonshoppen kommentarer
Hej Galle Vi kan dessvärre inte påverka hur tillverkarnas garanti ser ut. Vi kan endast hjälpa kunder att få sina ärenden prövade. I det fall inget fel kan påvisas (av tillverkaren/ombud) åtgärdas eller byts inte enheten ut på garanti. I det fall man som användare har orsakat felet pga stöt, tapp eller fallskador gäller inte garanti. Vänligen kontakta vår support så hjälper de dig
Recension av Kundnöjdhetsmätning skickad 2014-08-08
Total köpupplevelse
5 / 5
5 / 5
Sammanfattningsvis

Jag köpte en Samsung Galaxy S4 på Telefonshoppen och det fungerade utan problem. För en vecka sedan tappade jag telefonen i bilen så den fick en smäll på en sidan. Detta gjorde att den slutade fungera och jag ringde till Telefonshoppen för att försöka lösa problemet. Eftersom detta inte blev ett garantiärende då jag tappat den så efterlyste jag hjälp att få den i fungerande skick igen. Med fantastik servicemind och vänligt bemötande tog man emot telefonen och jag förklarade att jag har mycket stort behov att snabbt få den tillbaka och att den då måste fungera. Samma dag ringer man och har hittat en lösning på problemet och dessutom till en ren struntsumma!! Mitt högsta betyg för detta bemötande och detta sätt att lösa problem!
Jag kommer inte ens fundera på att ringa någon annan framöver! ;-)

Rekommenderar du den här återförsäljaren?

Ja

Telefonshoppen kommentarer
Hej Tack för en positiv recension, vi hoppas att ni är nöjd med ert köp samt önskar er välkommen åter